За сада неће бити бициклистичких стаза на путевима према Лебану и Вучју

ПУТ ЛЕСКОВАЦ-ЛЕБАНЕ РЕКОНСТРУИСАН У ДУЖИНИ ОД 4,6 КМ
18.07.2022.
Полиција имала пуне руке посла: Током викенда из саобраћаја искључена шест возача, возач Форда ударио у бетонску бандеру…
18.07.2022.
ПУТ ЛЕСКОВАЦ-ЛЕБАНЕ РЕКОНСТРУИСАН У ДУЖИНИ ОД 4,6 КМ
18.07.2022.
Полиција имала пуне руке посла: Током викенда из саобраћаја искључена шест возача, возач Форда ударио у бетонску бандеру…
18.07.2022.
"На почетку радова и на овој и на деоници ка Вучју кроз ову фазу је реконструкција коловоза и уређење тротоарских површина кроз насељена места. За надаље видећемо. Оно што је битно да је на путу ка Вучју комплетно техничка документација завршена која обухвата и бициклистичке стазе. Касније ћемо се обратити и путевима Србије. Морамо бити задовољни јер смо пуно пара издвојили за ове инвестиције, стварно су велике дужине путева које смо реконструисали на територији града Лесковца“, рекао је Новица Николић директор Дирекције за урбанизам и изградњу.
Након свега изреченог постављају се питања:
  • Да ли су ти људи који конструишу и реконструишу путеве некада возили бициклу?
  • На основу којих података и параметара праве планове за изградњу и реконструкцију путева?
  • Због чега, ако су већ планирали да ураде бициклистичке стазе нису одмах кренули у реализацију него су оставили за "следећу" планирану фазу?
  • Да ли они уопште маре за људе и њихово кардио-васкуларно здравље?
  • Да ли су они информисани да у евробским земљама се много улаже у бициклизам и спортско-рекреациони туризам? 
  •  Да ли су некада нашли у вртлогу ветра аутомобила којим управљају људи који у тренутку када седну у аутомобил укључе радио а искључе мозак?
У сваком случају, бициклисти на овим деоницама посебно обратите пажњу.
И на крају цитираћу једну мудру главу која каже: „Боље да градимо бициклистичке стазе него болнице“.