Почело асфалтирање дела пута од Лесковца према Рудару

Хемијско-технолошка школа „БОЖИДАР ЂОРЂЕВИЋ КУКАР“ обележила 60 година постојања
15.04.2022.
Пливачи П.К. Лесковац на такмичењу у Крагујевцу освојили 17 медаља
17.04.2022.
Хемијско-технолошка школа „БОЖИДАР ЂОРЂЕВИЋ КУКАР“ обележила 60 година постојања
15.04.2022.
Пливачи П.К. Лесковац на такмичењу у Крагујевцу освојили 17 медаља
17.04.2022.

На деоници пута према Вучју у дужини од 1.7 км где је претходно извршено демонтирање коцке и проширење коловоза са 5 на 6 метара данас је почело асфалтирање.
Том приликом су се окупљеним новинарима обратили Оливер Антанасијевић, заменик председника Скупштине и Новица Николић главни и одговорни за стање на нашим путевима.

„Лесковац је последњих неколико година постао велико градилиште са радовима који се изводе на више локација који се изводе широм територије града. Сведоци смо да се само у неколико месеци изводе радови на неколико саобраћајница као што су булевар Николе Пашића као што је саобраћајница према Лебану и као што је оба саобраћајница на којој се тренутно налазимо. Све је то плод једног интезивног рада локалне самоуправе и високо зацртаног циља локалне самоуправе да све оне саобраћајница које су кључне и важне уредимо у наредном периоду како би наше саобраћајнице биле што безбедније.
У ту сврху уређена је саобраћајница од Лесковца према Власотинцу, издвојено 283 милиона динара, затим изводе се сложени радови на булевару Николе Пашића чији завршетак очекујемо негде маја месеца, вредност је 320 милиона динара и изводе се радови на саобраћајници према Лебану у вредности од 176 милиона динара.

Ова саобраћајница на којој се тренутно налазимо изграђена је средином 20 века и била је у врло лошем стању, радови су кренули новембра месеца. За почетак су урађени тротоари до С.Р.Ц. Дубочица, извршено је проширење саобраћајнице са 5 на 6 метара. Урадиће се комплетна деоница према Вучју. Прва фаза ће се урадити до Стројковца и вредност те деонице је 282 милиона динара.
Сада смо тренутно на локацији једне деонице од 1.700 метара која се тренурно асфалтира. Све се ово реализује у сарадњи са путевима Србије, та сарадња је на изузетно високом нивоу.

Максима је да путеви спајају људе, и да путеви доводе инвеститоре и ја се надам испред локалне самоуправе да ће изградња ове модерне саобраћајнице бити један замајац, мотор покретач развоја Вучја и Вучјанског краја“, рекао је Оливер Антанасијевић, заменик председника Скупштине.

Са почетком грађевинске сезоне настављени су радови на реконструкцији државног пута ка Вучју, радови су почели крајем године и ово што је сада урађено то је реконструкција тротарске површине од Хемијске школе до С.Р.Ц. Дубочица на десном тротару је урађена замена ивичњака, уградња свих тампона и уграђен асфалт и носећи и хабајући. Лева страна је припремљена за асфалтирање, уграђени су ивичњаци. Следеће недеље очекујемо почетак асфалтирања и на том делу.
Оно што је најбитније је почетак скидање коцке и са асфалтирањем. Камена коцка је скинута у површини од око 8.000 м2 односно у дужини од 1.6 км. На том делу данас се ради асфалтирање првог слоја и очекујемо да у току дана буду завршени радови на асфалтирању деонице од 1.6 км, на том делу данас се ради асфалтирање првог слоја.
И очекујемо да у току дана буду завршени радови, после тога наставиће се радови на демонтажи камене коцке у осталом делу. Иѕвођач радова планира да припреми и асфалтира око 2км месечно, очекујемо да радови у току године односно на лето буду завршени до Стројковца.
Планира се проширење коловоза са 5 на 6 метара што је врло битно јер ће тиме бити повећана безбедност учесника у саобраћају“, изјавио је Новица Николић директор предузећа Ј.П. Урбанизам и изградња. Коцка се депонује на плацу који је одредио Град Лесковац, захтев је послат путевима Србије и сва је прилика да ће коцка остати у власништву града Лесковца.

На питање новинара да ли се планира и зашто се та коцка не искористи за уређивање стазе на брду Хисар, Новица Николић директор предузећа Ј.П. Урбанизам и изградња је одговорио:

“Ви све време причате и инсистирате да се угради коцка, инжињери раде на томе. И нама је циљ и ми желимо да тај пут уредимо коцком с'обзиром да је у питању Хисар и да што више буде таквог материјала на том путу.
Да ли ће бити само коцка или коцка и асфалт видећемо на крају. Циљ је да се користи тај коловоз, тај пут није раван, требамо да имамо и одводњавање. По ономе што сам причао са пројектантима и стручњацима који се иначе питају за све урађено у граду мислим да ћемо имати комбинацију коцке и асфалта на Хисару.